Mijn foto
Naam:
Locatie: Waalwijk, Noord-Brabant, Netherlands

Illustrator and comic artist living in the Netherlands, near Rotterdam. Attending a study in Animation at the Art Academy. Hoping to make some sweet animated movies in the near future! Portfolio: iamshotaro.com Blog: aimeetv.blogspot.com

zaterdag, december 30, 2006

114. Woordspel / Nieuwjaarsberichtje

Ik had hier eigenlijk een tekening over, maar ik typ 'm omdat ik geen tijd meer had om 'm te tekenen.

Als je het woord 'eenzaam' enkele keren achter elkaar zegt, krijg je eigenlijk drie woorden..
eenzaameneenzaameneenzaameneenzaam...
een
eenzaam
samen

Cool he? Daar zat ik mee in de bus, een tijdje. Het boeide me. En het deed me denken aan zinnetjes als 'Together alone' (of andersom). Op dat moment was ik even eenzaam, maar al even daarna was ik thuis en zou ik een kop thee nemen. Zoethout. Dat is mijn favoriet.

En oja: Iedereen die dit leest, fijne jaarwisseling - voor het geval ik niet meer update :)
Geen vingers verliezen, want dan kan je niet meer naar mijn site surfen ;)

groetjes knuffels

Aimee