Mijn foto
Naam:
Locatie: Waalwijk, Noord-Brabant, Netherlands

Illustrator and comic artist living in the Netherlands, near Rotterdam. Attending a study in Animation at the Art Academy. Hoping to make some sweet animated movies in the near future! Portfolio: iamshotaro.com Blog: aimeetv.blogspot.com

vrijdag, februari 23, 2007

138. Aimee signeert

namelijk op de Stripbeurs in Rijswijk, zaterdag én zondag, van 11:00 tot 17:00. Je vindt me afwisselend bij de stands van:

1. Mangafique
2. BeeDee

Ik maak daar live pagina's voor mijn nieuwe Stillborn deel (Mangafique) en ik signeer mijn nieuwe stripboek Aimée TV (BeeDee). Kom langs! De beurs is 6,- euro entree, maar als je dat teveel vindt, bedenk dan: je kunt er ook de Gothic beurs mee binnen.

Informatie en routebeschrijvingen: www.stripbeurs.com

knuffel, Aimée

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb voor het eerst in tijden weer gelezen, een doodzonde eigenlijk om dit zo lang niet te lezen en te bekijken, ik heb ze er nu allemaal opnieuw op zitten. Heerlijk jezelf verliezen, verdwalen, rondzwerven in iemand anders gedachtengangen en tekeningen. Een andere wereld als je eigen niet te vinden is...

Bedankt voor het het heerlijke 'eyecandy'

4:33 a.m.  
Blogger aimee said...

ik doe het graag! :)

12:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home