Mijn foto
Naam:
Locatie: Waalwijk, Noord-Brabant, Netherlands

Illustrator and comic artist living in the Netherlands, near Rotterdam. Attending a study in Animation at the Art Academy. Hoping to make some sweet animated movies in the near future! Portfolio: iamshotaro.com Blog: aimeetv.blogspot.com

vrijdag, september 29, 2006

65. Ziek II

Nog steeds ziek. Dan ga ik jullie maar weer vervelen met een "must see" link uit mijn Favorieten: Urban Diary. http://theplace.walkerart.org/urban_diary/intro.html

Morgen ben ik in Houten, daar signeer ik dingetjes en maak ik babbeltjes met mensen. Je vindt me achter de stand van "Senoeni" (met een tractatie) en achter de Mangafique stand :)

knuffels,

Aimée

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

veel mensen weten het gewoon niet dat strips tekenen heel veel energie kost. zelfs nadat ik twee keer "nee" had gezegd op een aanvraag iets te tekenen, vragen ze het nog een derde keer. grrrr...
een keertje vroeg men of ik een geboortekaartje wilde tekenen in de vorm van een suske en wiske-album. dat geeft maar aan hoe mensen soms denken over strips maken. alsof we het maar effe uit onze mouw schudden. tekenen kost energie. je gebruikt daarbij heel wat spierkracht en dat is gewoon zo.
veel beterschap gewenst, medire

5:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou zeggen neem wat kippen soep, of Bubur(een soort rijstpap uit Indonesie), dat helpt altijd!
Tot Morgen!

5:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ziek naar de beurs gaan dan wordt dat wèl zéker twee maanden geen anime kijken, hoor!
^.^

6:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beterschap!

8:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gute Besserung!

3:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home