Mijn foto
Naam:
Locatie: Waalwijk, Noord-Brabant, Netherlands

Illustrator and comic artist living in the Netherlands, near Rotterdam. Attending a study in Animation at the Art Academy. Hoping to make some sweet animated movies in the near future! Portfolio: iamshotaro.com Blog: aimeetv.blogspot.com

vrijdag, oktober 20, 2006

81. Fan-art II: Marsupilami

Toevallig vandaag: Blog #81 terwijl ik ook vrijdag 18 wordt. Bovendien verschijnt #25 van mijn wekelijkse krantenstrip in het Brabants Dagblad, dus wederom reden voor een feestje. Leuk!
Minder leuk is dat ik meerderjarig ben... eeuwige jeugd zie ik toch wel zitten. Maar ach, je bent zo oud als je je voelt :)

En ik voel me nog steeds 17.

- Aimée

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met je 18de verjaardag!!!!!
Wat gaat de tijd snel. Ik weet nog toen....... enz. enz.
De kus en het kadootje heb je vannacht al gehad. Ik wens je een hele fijne dag met Johan en tot vanavond. Kus.

8:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd!

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd!
Niet met je verjaardag, maar natuurlijk met jouw 25de krantenstrip in het Brabants Dagblad!
Maar meerderjarig zijn heeft wel zijn voordeelen: Jij mag nu rijlkes nemen en als alles goed loopt binnen korte tijd je rijbewijs maken! Veel success!!!

1:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Toevallig kocht ik woensdag de nieuwe Marsu-productions-uitgave De wereld van Franquin dus kon ik geen Robbedoes en Kwabbernoot in Tokyo voor je kopen (ik weet toch je adres niet) maar in dat boek staat zo'n beetje het geheim van de eeuwige jeugd, Aimée. Ik heb gehuild van sommige citaten. Volgens Franquin zijn de meeste volwassenen onuitstaan baar. Ze zijn vergeten hoe je moet spelen, zo zei hij dat. Als je erover nadenkt dan is dat ook zo. Ik heb ook woensdag een oproep voor flater-fan-art voor de FranquinFlaterFanzine op het Franquin-forum geschreven, toevallig. Die moest eigenlijk al vorig jaar al uitgebracht worden met de stripschapdagen vanwege het twaalf-jarig jubileum van de FranquinFlaterFanzine... Ik heb al fan-art van Wouter en Jelena dus mocht je eens een Guust Flater in de Aimée de Jongh stijl willen tekenen (no deadline) dan GRAAG! Moet wel op vrijwllige basis ingezonden worden en met zwarte lijnen (geen potlood)... Het redactie-e-mail-adres is rebelfanzine@hotmail.com

Oh, leuke marsu en als krulle even opzij kijkt van mij ook een verjaardagskusje!!! ;-)

2:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

GEFELICITEERD!

3:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het is marsupilami.
je spreekt het uit met de klemtoon op de i want het franse woord voor vriend zit erin verborgen.

4:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteerd! Een fijne dag.

(en natuurlijk ook de moeder van Aimée, gefeliciteerd)

4:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd! (met alles!)

6:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciflapsteerd!!!

11:32 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey! nu weet ik weer waarom ik zo'n respect heb voor Jelena! ze weet wat belangrijk is!

12:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home