Mijn foto
Naam:
Locatie: Waalwijk, Noord-Brabant, Netherlands

Illustrator and comic artist living in the Netherlands, near Rotterdam. Attending a study in Animation at the Art Academy. Hoping to make some sweet animated movies in the near future! Portfolio: iamshotaro.com Blog: aimeetv.blogspot.com

vrijdag, november 10, 2006

90. Weekendje weg

Het is donderdag, maar ik meld het alvast. Ik ben een weekendje weg. Shoppen, feesten en niks doen.. daar ga ik zo'n beetje mijn tijd mee doden. Ondertussen teken ik wel door hoor, jullie zien het vanzelf maandag :)

groetjes,

Aimée

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nou goed weekend en tot volgende week dan maar. Is altijd erg prettig zo`n weekendje weg.

10:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

mocht je ergens Naruto-trading-cards zien... NIET KOPEN!!! Voor je het weet ben je er net zo aan verslaafd als ik want ze zijn veelz te gaaf.
have a nice weekend

1:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel plezier!

6:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home