Mijn foto
Naam:
Locatie: Waalwijk, Noord-Brabant, Netherlands

Illustrator and comic artist living in the Netherlands, near Rotterdam. Attending a study in Animation at the Art Academy. Hoping to make some sweet animated movies in the near future! Portfolio: iamshotaro.com Blog: aimeetv.blogspot.com

maandag, oktober 23, 2006

84. Scannen

Al de hele avond ben ik pagina's aan het scannen voor mijn boekje. Het heeft behoorlijk haast, en ik hoop dat ik het ga halen... de drukker heeft al een vrij dagje voor me opgegeven, hoorde ik. En dat laat ik niet weer gebeuren. Ik ben nu over de helft (ook maar 6 pagina's hoor) en morgen doe ik de rest. En ohja... school tot drie uur.... :(

- Aimée (moe)

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hou vol meissie. Als het goed is ben je er vanavond vanaf en heb je zaterdag je eerste echte stripboekje in handen!

8:56 a.m.  
Blogger Bee Dee said...

De spreekwoordelijke laatste loodjes..

;-)

1:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

succes!

5:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Succes!!!!!

7:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home